Sałatka grecka

Wskazówki

15 minut  4 porcje
1 porcja to: 227 kcal \ B-12 g \ W-12 g \ T-16 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Ogórek zielony – 180 g (1 duża sztuka)
  • Cebula czerwona – 105 g (1 sztuka)
  • Sałata lodowa – 200 g (1/2 główki)
  • Pomidor – 510 g (3 średnie sztuki)
  • Oliwki czarne – 30 g (10 sztuk)
  • Grecki ser feta – 200 g (1 porcja)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Oregano – 1 łyżeczka

Przygotowanie

*Sałatę dokładnie opłukać i porwać na mniejsze kawałki. Pomidory pokroić w kostkę, ogórka w półplasterki, cebulkę w piórka. Całość przełożyć do salaterki. Oliwki poprzekrajać lub pokroić w krążki i dorzucić do miski. Ser feta (KONIECZNIE oryginalny) pokroić w kostkę. Całość delikatnie przemieszać. Doprawić świeżo zmielonym pieprzem i oregano. Polać oliwą z oliwek. Można podawać z pieczywem na zakwasie.

*W oryginalnej salatce greckiej nie ma sałaty, jednak dodałam ją z racji tego, że brakuje mi jej chrupkości 🙂

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00