Śniadaniowy talerz ze szparagami

Śniadaniowy talerz ze szparagami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
579 kcal \ B-35 g \ T-44 g \ W-10 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Jajo – 200 g (4 sztuki)
  • Szparagi – 250 g (1/2 pęczka)
  • Szynka parmeńska – 45 g (3 plastry)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Ser halloumi – 113 g (1/2 opakowania)
  • Roszponka – 50 g (2 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (2 garście)
  • Oliwki zielone – 15 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku

Przygotowanie

  1. Szparagi, ser i jajka możesz przygotować na grillu elektrycznym Kuvings, ale równie dobrze da się je przyrządzić na patelni grillowej.
  2. Szparagi oczyść, zawiń w szynkę i wrzuć na patelnię. Grilluj, aż będą gotowe. Dopraw solą i pieprzem.
  3. Roszponkę i pomidorki porządnie przepłukaj, dorzuć oliwki, skrop oliwą, dopraw.
  4. Wszystkie składniki ułóż na talerzach i zjedz ze smakiem.

Śniadaniowy talerz ze szparagami to propozycja na szybkie, pyszne i bardzo sycące śniadanie. Wystarczy kilka minut i fantastyczny posiłek gotowy.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00