Ryż zapiekany z jabłkami i bananem

Wskazówki

40 minut  8 porcji
1 porcja to: 223 kcal \ B-4 g \ W-40 g \ T-7 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Ryż, np. basmati – 200 g (1 szklanka)
  • Mleko kokosowe – 200 g (1 szklanka)
  • Woda – 200 g (1 szklanka)
  • Syrop z agawy lub miód – 20 g (2 łyżki)
  • Jabłko – 540 g (3-4 sztuki)
  • Banan – 240 g (2 sztuki)
  • Sól – 1/4 łyżeczki
  • Cynamon – 1 łyżeczka

Przygotowanie

Ryż przełożyć do rondelka, zalać mlekiem kokosowym i wodą. Dodać sól i syrop z agawy. Ugotować – trzeba pilnować by się nie przypalił! W razie potrzeby podlać wodą. Jabłka zetrzeć na tarce, banany „udeptać” widelcem. Gdy ryż będzie już ugotowany, połowę wyłożyć do naczynia żaroodpornego wysmarowanego tłuszczem. Na nim ułożyć starte jabłka wymieszane z cynamonem. Następnie wyłożyć drugą połowę ryżu, a na nim banany. Zapiekać w piekarniku w 200C przez 20 – 25 minut.

Najlepiej smakuje na ciepło (chociaż na zimno też bardzo lubię).

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00