Makaron z cukinią, szpinakiem i krewetkami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: xxx kcal \ B-x g \ W-x g \ T-x g \ BŁ-x g

Składniki

  • Świeży makaron np. Pappardelle (używam ten z Lidla)
  • Masło klarowane – 1 łyżka
  • Czosnek – 3 ząbki
  • Chili w płatkach – 1/3 łyżeczki
  • Krewetki Vennamei – 200g
  • Cukinia – 1 mała sztuka
  • Świeży szpinak – 200g
  • Pomidorki koktajlowe – 4 garście
  • Śmietanka 30% – 150 ml
  • Curry – 1/2 łyżeczki
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Krewetki oczyszczamy i mieszamy z płatkami chili. Akurat te Vennamei wystarczy dokładnie umyć, ewentualnie można usunąć pancerzyki. Na patelni rozgrzewamy masło, wrzucamy czosnek pokrojony w plasterki i krewetki. Smażymy przez chwilę z obu stron. Ściągamy z patelni. Na tą samą patelnię wrzucamy cukinię, smażymy chwilę, dodajemy pomidorki i opłukany szpinak. Smażymy kilka minut, aż warzywa będą miękkie. Dodajemy curry, sól i pieprz. Dolewamy śmietankę 30% lub mleczko kokosowe. Dodajemy krewetki i gotujemy chwilę. W międzyczasie wstawiamy makaron. Gdy już się ugotuje, wykładamy na patelnię. Dorzucamy natkę pietruszki, mieszamy i podajemy

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

0 0 votes
Oceń wpis
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00