Sałatka z krewetkami i serem halloumi

Oceń
Sałatka z krewetkami i serem halloumi

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
670 kcal \ B-44 g \ T-49 g \ W-12 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Krewetki Vannamei – 225 g (1 opakowanie)
  • Czosnek – 5 g (1 ząbek)
  • Sok z cytryny – 6 g (1 łyżka)
  • Pietruszka, natka – 6 g (1 łyżeczka)
  • Masło klarowane – 8 g (1 łyżeczka)
  • Rukola – 80 g (4 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (2 garście)
  • Cebula czerwona – 50 g (1/4 sztuki)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Ser halloumi – 225 g (1 opakowanie)
  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Płatki chilli – 1/2 łyżeczki
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku

Przygotowanie

  1. Krewetki oczyść, na patelni rozgrzej tłuszcz, wrzuć czosnek pokrojony na plasterki oraz krewetki.
  2. Dopraw solą, pieprzem i chili. Skrop sokiem z cytryny, dorzuć posiekaną natkę pietruszki.
  3. Smaż, aż będą gotowe. Często pytacie jak długo smażyć krewetki. Niestety ciężko mi określić, bo robię to na oko. Zwyczajnie obserwuję co się dzieje na patelni 😜
  4. Pozostałe składniki pokrój, wyłóż na talerze.
  5. Ser zgrilluj i dorzuć do warzyw. Na wierzchu ułóż krewetki, ewentualnie dopraw solą i pieprzem, skrop oliwą lub olejem lnianym.

Sałatka z krewetkami i serem halloumi to propozycja na pyszne śniadanie, kolację, posiłek do pracy lub nawet obiad. Przygotowuje się ją dość szybko i zawsze smakuje.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Oceń
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00