Szybkie śniadanie

Oceń
Szybkie śniadanie

Wskazówki

10 minut  1 porcja
Wartość odżywcza 1 porcji:
283 kcal \ B-16 g \ W-13 g \ T-20 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Sok z cytryny – 6 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Pomidor – 170 g (1 średnia sztuka)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Jaja ugotować, oskubać i podzielić na połowę. Awokado obrać, pokroić w plasterki i skropić odrobiną soku z cytryny. Pomidora pokroić w plasterki. Składniki ułożyć na talerzu i doprawić świeżo zmielonym pieprzem.

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

Oceń

4 komentarze do “Szybkie śniadanie”

  1. I to ma być SZYBKIE?! Ugotowanie jajek (pierw wody) to jest już 10 min. co najmniej, sparzenie pomidora i obranie ze skóry: kolejne 5 minut. Nie mówiąc o Avocado po które musiałbym jechać na drugi koniec śląska pewnie… Ale zakładając że je mam… – przygotowanie wszystkiego to ok. 20-30 min. przy dobrych wiatrach, posmarowanie bułki masłem i położenie plasterka szynki to jest 2-3 min., a przynajmniej się najem… Bardzo chciałbym się zdrowo odżywiać, ale zajmuje to masę czasu, zawsze. Proszę polecić coś na prawdę szybkiego i treściwego…

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00