Salsa z mango i awokado

Salsa z mango i awokado

Wskazówki

10 minut  4 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
126 kcal \ B-2 g \ W-20 g \ T-6 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Mango – 320 g (1 sztuka)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Cebula czerwona – 52 g (1/2 sztuki)
  • Papryka czerwona – 120 g (1 sztuka)
  • Chili w płatkach – 2 g (1/2 łyżeczki)
  • Limonka – 50 g (1/2 sztuki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Świeża kolendra – 2 łyżki

Przygotowanie

Mango, awokado, cebulę i paprykę pokroić w kostkę. Wymieszać z sokiem wyciśniętym z połowy limonki, płatkami chili (albo świeżą papryczką) i posiekaną kolendrą (można wymienić ją na pietruszkę, bądź miętę ale smak będzie zupełnie inny). Doprawić do smaku solą.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00