Sałatka z łososiem wędzonym

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: 523 kcal \ B-38 g \ W-23 g \ T-32 g \ BŁ-8 g

Składniki

  • Sałata rzymska – 180 g (1 sztuka)
  • Ogórek zielony – 80 g (1/2 sztuki)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Pomidor – 340 g (2 średnie sztuki)
  • Fasola czerwona z puszki – 80 g (4 łyżki)
  • Łosoś wędzony – 125 g (1 porcja)
  • Oliwki czarne – 30 g (10 sztuk)
  • Mozzarella – 125 g (1 kulka)
  • Słonecznik łuskany – 10 g (1 łyżka)
  • Pestki dyni – 10 g (1 łyżka)
  • Olej lniany – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Sałatę dokładnie przepłukać i porwać na mniejsze kawałki. Ogórka i awokado pokroić w plastry, pomidory w ósemki, fasolę przzepłukać. Łososia podzielić na mniejsze kawałki. Mozzarellę i oliwki poprzekrajać Doprawić solą, pieprzem i skropić oliwą. Posypać lekko podprażonymi nasionami słonecznika i pestkami dyni.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00