Sałatka z halloumi

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: 550 kcal \ B-26 g \ W-12 g \ T-45 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Mix sałat z rukolą – 100g (4 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (4 garście)
  • Zielony ogórek – 80g (1/2 sztuki)
  • Czerwona cebula – 30g (1 kawałek)
  • Awokado – 140g (1 sztuka)
  • Oliwa – 10g (1 łyżka)
  • Halloumi – 220g (1 opakowanie)
  • Czarnuszka – 2 szczypty
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Halloumi zgrillować na patelni. Resztę składników oczyścić, pokroić. Wyłożyć na talerzach, skropić oliwą, doprawić, posypać czarnuszką, a na wierzchu ułożyć halloumi.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiady

E-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00