Sałatka z halloumi

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: 550 kcal \ B-26 g \ W-12 g \ T-45 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Mix sałat z rukolą – 100g (4 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (4 garście)
  • Zielony ogórek – 80g (1/2 sztuki)
  • Czerwona cebula – 30g (1 kawałek)
  • Awokado – 140g (1 sztuka)
  • Oliwa – 10g (1 łyżka)
  • Halloumi – 220g (1 opakowanie)
  • Czarnuszka – 2 szczypty
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Halloumi zgrillować na patelni. Resztę składników oczyścić, pokroić. Wyłożyć na talerzach, skropić oliwą, doprawić, posypać czarnuszką, a na wierzchu ułożyć halloumi.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00