Print Friendly, PDF & Email

Pudding chia z owocami

Wskazówki

4 godziny  2 porcje
1 porcja to: 359 kcal \ B-6 g \ W-23 g \ T-31 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Nasiona chia – 30 g (3 łyżki)
  • Mleko kokosowe – 220 g (1 szklanka)
  • Borówki – 50 g (1 garść)
  • Truskawki – 70 g (1 garść)
  • Ksylitol – 7 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Nasiona chia, mleko i miód dobrze wymieszać (najlepiej przełożyć do słoika i porządnie potrząsnąć), przełożyć do naczyń i wstawić do lodówki na co najmniej 4 godziny (lub całą noc). Przystroić owocami.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00