Pudding chia z owocami

Pudding chia z owocami

Wskazówki

4 godziny  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
359 kcal \ B-6 g \ W-23 g \ T-31 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Nasiona chia – 30 g (3 łyżki)
  • Mleko kokosowe – 220 g (1 szklanka)
  • Borówki – 50 g (1 garść)
  • Truskawki – 70 g (1 garść)
  • Ksylitol – 7 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Nasiona chia, mleko i miód dobrze wymieszać (najlepiej przełożyć do słoika i porządnie potrząsnąć), przełożyć do naczyń i wstawić do lodówki na co najmniej 4 godziny (lub całą noc). Przystroić owocami.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00