Omlet kakaowy z bitą śmietanką kokosową i owocami

Wskazówki

10 minut  1 porcja
1 porcja to: 450 kcal \ B-19 g \ W-52 g \ T-27 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Erytrytol – 10 g (2 łyżeczki)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Mąka ryżowa – 24 g (2 łyżki)
  • Olej kokosowy – 5 g (1 łyżeczka)
  • Borówki – 50 g (1 garść)
  • Kakao niesłodzone – 10 g (2 łyżeczki)
  • Śmietanka kokosowa – 50 g (1 porcja)
  • Maliny – 70 g (1 garść)
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Oddzielamy białka od żółtek. Do białek dodajemy erytrol (1 łyżeczkę) oraz sól i ubijamy na najwyższych obrotach przez ok 1 min.. Dodajemy mąkę ryżową, kakao, żółtka. Miksujemy, ale na najmniejszych obrotach. Na patelnię dajemy odrobinę oleju i przecieramy ręcznikiem papierowym, tak aby była delikatnie natłuszczona. Ciasto wylewamy na patelnię i smażymy tak długo, aż wierzch delikatnie się zetnie. Najlepiej robić to pod przykrywką 🙂 Przewracamy omlet i chwilę jeszcze smażymy. Przekładamy delikatnie na talerz. Smarujemy śmietanką (mocno schłodzoną śmietanę – używam Coconut Cream Real Thai – ubić na najwyższych obrotach z 1 łyżeczką erytrolu), układamy owoce.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00