Spring rollsy z krewetkami

Spring rollsy z krewetkami

Wskazówki

30 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
272 kcal \ B-19 g \ W-48 g \ T-3 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Makaron ryżowy – 30 g (1 porcja)
  • Krewetki – 120 g (10 sztuk)
  • Papryka czerwona – 60 g (1/2 sztuki)
  • Papryka zielona – 70 g (1/2 sztuki)
  • Papryka żółta – 70 g (1/2 sztuki)
  • Ogórek zielony – 80 g (1/2 sztuki)
  • Czerwona kapusta – 40 g (1 liść)
  • Marchew – 60 g (1 sztuka)
  • Papier ryżowy – 72 g (10 arkuszy)
  • Sezam – 5 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Makaron przygotować według przepisu na opakowaniu. Krewetki obsmażyć lub ugotować i poprzekrajać na pół. Warzywa pokroić w paski. Arkusze papieru ryżowego zwilżyć mokrą dłonią, poczekać chwilę, aż nasiąkną. Na środku układać nieduże porcje składników (krewetki, warzywa, niewielkie porcje makaronu). Aby zacząć zawijać Spring Rollsa ustawić nadzienie tak, aby warzywa, które tworzą jego bryłę, były ułożone poziomo. Zawijać prawą i lewą krawędź papieru ryżowego do środka. Zaczynając od dołu, zawijać jak naleśniki. Posypać sezamem. Podawać z dowolnym sosem.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00