Sałatka z indykiem

Wskazówki

20 minut  2 porcje
1 porcja to: 351 kcal \ B-35 g \ W-16 g \ T-18 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Pomidor – 340 g (2 średnie sztuki)
  • Słonecznik łuskany – 10 g (1 łyżka)
  • Pestki dyni – 10 g (1 łyżka)
  • Cebula czerwona – 105 g (1 sztuka)
  • Ogórek zielony – 150 g (1 średnia sztuka)
  • Indyk, filet z piersi – 300 g (1 porcja)
  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Roszponka – 50 g (2 garści)

Przygotowanie

Mięso pokroić w kostkę, doprawić wedle uznania (u mnie 1/2 łyżeczki curry, 1/2 łyżeczki słodkiej papryki i szczypta papryki ostrej) i przesmażyć na maśle klarowanym. Odstawić do przestudzenia. Roszponkę opłukać, ułożyć na dnie pudełka. Ogórka pokroić w plastereki, pomidory na mniejsze kawałki, cebulę w kosteczkę. Nasiona słonecznika i pestki dyni podprażyć na patelni i obsypać sałatkę. Skropić oliwą z oliwek.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00