Sałatka z indykiem

Sałatka z indykiem

Wskazówki

20 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
351 kcal \ B-35 g \ W-16 g \ T-18 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Pomidor – 340 g (2 średnie sztuki)
  • Słonecznik łuskany – 10 g (1 łyżka)
  • Pestki dyni – 10 g (1 łyżka)
  • Cebula czerwona – 105 g (1 sztuka)
  • Ogórek zielony – 150 g (1 średnia sztuka)
  • Indyk, filet z piersi – 300 g (1 porcja)
  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Roszponka – 50 g (2 garści)

Przygotowanie

Mięso pokroić w kostkę, doprawić wedle uznania (u mnie 1/2 łyżeczki curry, 1/2 łyżeczki słodkiej papryki i szczypta papryki ostrej) i przesmażyć na maśle klarowanym. Odstawić do przestudzenia. Roszponkę opłukać, ułożyć na dnie pudełka. Ogórka pokroić w plastereki, pomidory na mniejsze kawałki, cebulę w kosteczkę. Nasiona słonecznika i pestki dyni podprażyć na patelni i obsypać sałatkę. Skropić oliwą z oliwek.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00