Sałatka z halloumi, awokado i borówkami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 380 kcal \ B-14 g \ W-15 g \ T-20 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Rukola – 50g (2 garście)
  • Roszponka – 50g (2 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g
  • Awokado – 70g (1/2 sztuki)
  • Granat – 40g (2 łyżki)
  • Borówki – 60g (2 garście)
  • Halloumi – 1/2 opakowania
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Sok z cytryny – 6g (1 łyżka)
  • Krem balsamiczny – 5g
  • Sól i pieprz do smaku

Przygotowanie

Halloumi zgrillować na patelni. Rukolę i roszponkę przepłukać, ułożyć na talerzach. Pomidorki poprzekrajać, awokado pokroić na kawałki i poukładać na sałacie. Dorzucić borówki i pestki granatu. Sok z cytryny wymieszać z oliwą i skropić sałatkę. Na wierzchu ułożyć plastry halloumi, polać kremem balsamicznym. Ewentualnie doprawić solą i pieprzem.

Sałatka jest tak dobra, że trafiła do mojego śniadaniowego eBooka (znajdziecie w nim jeszcze więcej pyszności 🙂 ).

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00