Sałatka z awokado, kurczakiem, pomidorami i kaszą gryczaną

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 382 kcal \ B-20 g \ W-51 g \ T-14 g \ BŁ-9 g

Składniki

  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Filet z kurczaka – 100 g (1/2 porcji)
  • Pomidor – 340 g (2 średnie sztuki)
  • Kasza gryczana, sucha – 100 g (1 woreczek)
  • Sok z cytryny – 12 g (2 łyżki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28 g (4 plastry)
  • Oliwa z suszonych pomidorów – 10 g (2 łyżeczki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Bazylia świeża – kilka listków

Przygotowanie

Filet z piersi kurczaka kroimy drobno, doprawiamy do smaku i smażymy. Awokado obieramy ze skóry, kroimy w kostkę i przekładamy do miski. Pomidory świeże i suszone kroimy drobno i dodajemy do awokado. Całość skrapiamy sokiem z cytryny. Dodajemy ugotowaną kaszę gryczaną. Wszystkie składniki mieszamy razem, dodajemy oliwę, pieprz, odrobinę soli oraz bazylię.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Patrycja Nowińska

Sałatka jest pyszna polecam robiłam juz 5 razy i za kazdym razem znikała w mgnieniu oka 🙂

Fitnesiara

Czy jest to też dobry posiłek po treningowy? (Trening na siłowni około 1,5h + cardio 30min).

Item added to cart.
0 items - 0,00