Sałatka z halloumi, awokado i dodatkami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 460 kcal \ B-21 g \ W-16 g \ T-35 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Rukola – 100g (4 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 160g
  • Zielony ogórek – 80g (1/2 sztuki)
  • Cebula czerwona – 30g (1/4 sztuki)
  • Fasola konserwowa – 80g (4 łyżki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28g (4 plasterki)
  • Awokado – 70g (1/2 sztuki)
  • Halloumi – 1/2 opakowania
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Słonecznik, nasiona – 10g (1 łyżka)
  • Sól i pieprz do smaku

Przygotowanie

Wszystkie składniki oczyścić. Awokado, ogórka, pomidory suszone i cebulkę pokroić w kostkę, pomidorki koktajlowe poprzekrajać na połówki. Fasolę odcedzić. Halloumi pokroić na plastry i zgrillować na patelni (można na zwykłej). Osuszoną rukolę poukładać na talerzach, dorzucić dodatki, skropić oliwą, doprawić i posypać nasionami słonecznika.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00