Print Friendly, PDF & Email

Pulled beef – szarpana wołowina

Wskazówki

12 godzin  10 porcji
1 porcja to: 201 kcal \ B-22 g \ W-6 g \ T-10 g \ BŁ-0 g

Składniki

  • Wołowina, udziec – 1000 g (1 porcja)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Cebula – 105 g (1 sztuka)
  • Sos sojowy – 20 g (2 łyżki)
  • Ocet winny – 12 g (2 łyżki)
  • Oliwa – 30 g (3 łyżki)
  • Miód – 50 g (2 łyżki)
  • Chili w płatkach – 2 g (1/2 łyżeczki)
  • Sól – 2 łyżeczki
  • Pieprz – 1 łyżeczka
  • Papryka wędzona – 2 łyżeczki
  • Imbir w proszku – 1 łyżeczka

Przygotowanie

Cebulę pokroić w piórka, czosnek przecisnąć przez praskę. W misce wymieszać sos sojowy, ocet winny (lub jabłkowy), oliwę, czosnek, miód, imbir, chilli, paprykę, pieprz i sól. Dokładnie wymieszać. Marynatą natrzeć mięso. Włożyć do wolnowaru lub naczynia żaroodpornego, dodać cebulę, przykryć pokrywą i wstawić do lodówki na min. 1h, a najlepiej całą noc. Po tym czasie ustawić wolnowar na 8 godz. w trybie low. (Jeśli nie mamy wolnowaru, wstawiamy zamknięte naczynie żaroodporne do piekarnika nastawionego na 90 st. i pieczemy 6 godz.).

Kiedy mięso będzie juz gotowe, używając dwóch widelców poszarpać je. Tak porwane kawałki zostawić w powstałym z marynaty sosie, przykryć wolnowar (lub naczynie) i piec kolejne 10 min.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00