Pudding chia z musem z mango

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 497 kcal \ B-7 g \ W-52 g \ T-33 g \ BŁ-10 g

Składniki

  • Nasiona chia – 40 g (4 łyżki)
  • Banan – 140 g (1 sztuka)
  • Mleko kokosowe – 220 g (1 szklanka)
  • Mango – 240 g (1 sztuka)

Przygotowanie

Banana zmiksować z mlekiem kokosowym, dodać nasiona chia i wymieszać. Odstawić na 15 minut i ponownie wymieszać. Przełożyć do lodówki. Po 2h wyciągnąć. Mango obrać i zblendować. Do pucharków nakładać naprzemiennie mus i pudding.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Martyna

Uwielbiam mango!!! 😉

Monika

Czy w przepisach gdzie jest mleko kokosowe chodzi o mleczko kokosowe w puszczę czy napój kokosowy?

Item added to cart.
0 items - 0,00