Przepyszny jabłecznik jaglany

Wskazówki

40 minut  5 porcji
1 porcja to: 289 kcal \ B-3 g \ W-25 g \ T-21 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Mąka jaglana – 10 g (1 łyżka)
  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Wiórki kokosowe – 18 g (3 łyżki)
  • Olej kokosowy – 60 g (5 łyżeczek)
  • Miód – 20 g (2 łyżki)
  • Mleko kokosowe – 50 g (1/4 szklanki)
  • Jabłko – 160 g (1 duża sztuka)
  • Cynamon – 1/2 łyżeczki
  • Kasza jaglana – 100 g (1 woreczek)

Przygotowanie

Kaszę ugotować zgodnie z opisem na opakowaniu (dorzuciłam jeszcze wanilię). Powinna być lekko niedogotowana. Wyłożyć do formy i polać mlekiem kokosowym. Jabłko pokroić w cienkie plastry i ułożyć na kaszy. W garnuszku rozpuścić olej kokosowy, dodać cynamon i miód. Powstałym sosem polać jabłko. Wstawić do piekarnika nastawionego na 200C i zapiekać około 15 minut. Z masła klarowanego, mąki jaglanej lub ryżowej i wiórków kokosowych przygotować kruszonkę. Wyciągnąć ciasto, posypać kruszonką i zapiekać kolejne 10-15 minut. Najlepiej smakuje na ciepło.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marcin Nowak

Na jakiej wielkości formę jest przepis?

Item added to cart.
0 items - 0,00