Pieczony omlet owsiany

Wskazówki

20 minut  2 porcje
1 porcja to: 344 kcal \ B-15 g \ W-50 g \ T-10 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Płatki owsiane – 50 g (5 łyżek)
  • Jajo kurze – 150 g (3 sztuki)
  • Banan – 240 g (2 sztuki)
  • Ekstrakt waniliowy – 1 g (kilka kropel)
  • Kakao niesłodzone – 10 g (2 łyżeczki)
  • Cukier kokosowy – 12 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Płatki owsiane zmielić na mąkę (można od razu użyć mąkę owsianą). Dodać jaja, banany, ekstrakt, kakao, cukier kokosowy (można wymienić na inne słodzidło). Wszystko razem zblendować. Masę wylać na patelnię lekko przetartą tłuszczem. Zapiekać 15 minut w piekarniku nagrzanym do 200C. Podawać z ulubionymi dodatkami: jogurt, owoce, dżem, krem czekoladowy – wszystko pasuje 🙂

*kaloryczność podana jest bez dodatków

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ula

Kaloryczność podana dla jednej porcji, czyli połowy omleta, tak? 😉

Item added to cart.
0 items - 0,00