Pieczona owsianka

Wskazówki

45 minut  4 porcje
1 porcja to: 317 kcal \ B-10 g \ W-37 g \ T-8 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Banan – 240 g (2 sztuki)
  • Mleko migdałowe – 400 g (2 szklanki)
  • Płatki owsiane – 110 g (1 szklanka)
  • Płatki orkiszowe – 110 g (1 szklanka)
  • Nasiona chia – 10 g (1 łyżka)
  • Siemię lniane – 10 g (1 łyżka)
  • Wiórki kokosowe – 6 g (1 łyżka)

Przygotowanie

Banany zblendować z mlekiem (można wymienić na inne roślinne lub zwykłe). Płatki, siemię, wiórki kokosowe oraz nasiona chia odmierzyć. Wszystkie składniki wymieszać. Masę przelać do naczynia do zapiekania. Na wierzchu poukładać owoce (u mnie były to borówki, maliny, oraz śliwki). Piec w 180C przez około 40 minut. Podawać z np. z jogurtem i syropem klonowym.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00