Kokosowy pudding z chia

Kokosowy pudding z chia

Wskazówki

30 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
656 kcal \ B-8 g \ W-46 g \ T-54 g \ BŁ-9 g

Składniki

  • Mleko kokosowe – 400 g (2 szklanki)
  • Nasiona chia – 40 g (4 łyżki)
  • Miód – 50 g (2 łyżki)
  • Maliny – 35 g (1/2 garści)
  • Borówki – 50 g (1 garść)

Przygotowanie

Nasiona chia, mleko i miód dobrze wymieszać (najlepiej przełożyć do słoika i porządnie potrząsnąć), przełożyć do naczyń i wstawić do lodówki na co najmniej 4 godziny (lub całą noc). Przystroić owocami.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00