Print Friendly, PDF & Email

Kokosowy pudding z chia

Wskazówki

30 minut  2 porcje
1 porcja to: 656 kcal \ B-8 g \ W-46 g \ T-54 g \ BŁ-9 g

Składniki

  • Mleko kokosowe – 400 g (2 szklanki)
  • Nasiona chia – 40 g (4 łyżki)
  • Miód – 50 g (2 łyżki)
  • Maliny – 35 g (1/2 garści)
  • Borówki – 50 g (1 garść)

Przygotowanie

Nasiona chia, mleko i miód dobrze wymieszać (najlepiej przełożyć do słoika i porządnie potrząsnąć), przełożyć do naczyń i wstawić do lodówki na co najmniej 4 godziny (lub całą noc). Przystroić owocami.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00