Kanapki z awokado i jajem

Wskazówki

15 minut  1 porcja
1 porcja to: 492 kcal \ B-21 g \ W-36 g \ T-30 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Bułka orkiszowa – 60 g (1 sztuka)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Chili w płatkach – 1 g (1 szczypta)
  • Masło klarowane – 5 g (1 łyżeczka)
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Czarnuszka – 1/3 łyżeczki
  • Kiełki brokuła – 1 łyżka
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Awokado kroimy w plasterki i układamy na przekrojonej bułce. Doprawiamy solą, pieprzem i chilli. Na maśle smażymy sadzone jaja i układamy na pieczywie. Doprawiamy. Obsypujemy czarnuszką i kiełkami.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00