Domowy kebab

Domowy kebab

Wskazówki

70-80 minut  1 porcja
Wartość odżywcza całości:
1630 kcal / B-181 g / W-17 g / T-92 g / BŁ-10 g

Składniki

  • Mięso z udek z kurczaka bez kości – 1 kilogram
  • Oliwa – 30 g (3 łyżki)
  • Sok z cytryny – 2 łyżki
  • Papryka słodka – 1,5 łyżeczki
  • Papryka ostra – 1 łyżeczka
  • Czosnek w proszku – 1 łyżeczka
  • Kolendra suszona – 1 łyżeczka
  • Kmin rzymski – 1/2 łyżeczki
  • Rozmaryn suszony – 1 szczypta
  • Kurkuma – 1/2 łyżeczki
  • Oregano – 1/2 łyżeczki
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Sól – 1 szczypta

Przygotowanie

Mięso (można wymienić na indyka) natrzeć porządnie przyprawami, dodać oliwę, sok z cytryny i wymieszeć. Odstawić do lodówki na godzinę (najlepiej na całą noc). Kawałki nadziać na patyczki do szaszłyków (najlepiej przygotować konstrukcję z patyczków i cebuli – w jedną połówkę cebuli wbić patyczki, nadziać na nich mięso i drugą połówkę, tak aby przytrzymywała całość). Piec ok 70-80 minut w *piekarniku nagrzanym do 190C. Podawać w towarzystwie surówki i pieczonych ziemniaczków, w bułce z sosem czosnkowym i warzywami lub dorzucać do sałatek.

*piec na dolnej półce piekarnika.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00