Zupa tajska z kurczakiem i papryką

Wskazówki

30 minut  3 porcje
1 porcja to: 569 kcal \ B-26 g \ W-44 g \ T-37 g \ BŁ-1 g

Składniki

  • Olej kokosowy – 10 g (1 łyżeczka)
  • Papryczka chili – 10 g (1/2 sztuki)
  • Imbir świeży – 15 g (3 cm kawałek)
  • Cebula dymka – 50 g (1 mała sztuka)
  • Papryka czerwona – 60 g (1/2 sztuki)
  • Czerwona pasta curry – 20 g (1 łyżka)
  • Mleko kokosowe – 400 g (2 szklanki)
  • Woda – 440 g (2 szklanki)
  • Kurczak, filet- 250 g (1 porcja)
  • Sos sojowy – 20 g (2 łyżki)
  • Sos rybny – 20 g (2 łyżki)
  • Liście kaffiru – 1 g (5 sztuk)
  • Sok z limonki – 12 g (2 łyżki)
  • Cukier trzcinowy – 5 g (1 łyżeczka)
  • Szczypior – 5 g (1 łyżka)
  • Makaron ryżowy – 100 g (1 porcja)
  • Świeża kolendra – 1 g (1 łyżka)

Przygotowanie

W garnku rozgrzać olej kokosowy, wrzucić pokrojoną papryczkę chili (pozbyć się pestek), pastę curry, starty imbir i drobno pokrojoną dymkę. Podsmażać ok 2 minuty. Dorzucić paprykę pokrojoną na kawałki i chwilę razem przesmażyć. Do garnka dodać mleko kokosowe (używam Real Thai), dwie szklanki wody, oczyszczonego i pokrojonego w kostkę kurczaka oraz liście kaffiru. Wymieszać. Dodać sos sojowy i rybny, sok z limonki i cukier. Gotować ok. 20-25 minut, mieszając co jakiś czas. Zupę podawać na ciepło z makaronem ryżowym, posypaną kolendrą lub świeżym szczypiorkiem. Można dodatkowo skropić sokiem z limonki.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00