Zielony koktajl ze szpinaku, pietruszki, kiwi, selera

Wskazówki

5 minut  2 porcje
1 porcja to: 95 kcal \ B-3 g \ W-24 g \ T-0 g \ BŁ-5 g

Składniki

  • Pomarańcza – 240 g (1 sztuka)
  • Sok z cytryny – 12 g (2 łyżki)
  • Kiwi – 75 g (1 sztuka)
  • Natka pietruszki – 12 g (1 łyżka)
  • Seler naciowy – 45 g (1 łodyga)
  • Szpinak – 50 g (2 garści)

Przygotowanie

Wszystkie składniki oczyścić i zblendować na w miarę gładką masę. Dodać wodę dla uzyskania pożądanej konsystencji.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
chrisik

Co czujecie po tego typu koktajlu? Pije takie smoothie na głodnego, ale nie rano. Jak mam ochotę na coś po śniadaniu, 3 godziny po to gdy wypiję tego typu mieszankę, właśnie ze szpinakiem selerem i ogórkami, to mnie extra pobudza. Daje takiego kopa organizmowi, że jestem mocno skoncentrowany i chce mi się. Lepsze od kawy, która nie jest dobra dla mnie na głodnego. Przynajmniej organizm mam energię bo jeszcze dodoaje coś słodkiego np. teraz był melon ale może być jedna gruszka lub banan. Piję z dużą ilością wody około 3 szklani tego soku i mnie fajnie mrowi w nogach. Extra… Czytaj więcej »

Item added to cart.
0 items - 0,00