Wołowina po chińsku

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 506 kcal \ B-47 g \ W-56 g \ T-13 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Polędwica wołowa – 400 g (1 porcja)
  • Imbir świeży – 15 g (3 cm kawałek)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Cebula dymka – 50 g (1 mała sztuka)
  • Marchew – 45 g (1 sztuka)
  • Papryka czerwona – 80 g (1/2 sztuki)
  • Papryka żółta – 80 g (1/2 sztuki)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Sos sojowy – 20 g (2 łyżki)
  • Erytrol – 5 g (1 łyżeczka)
  • Makaron ryżowy – 100 g (1 porcja)
  • Sok z limonki – 6 g (1 łyżka)
  • Szczypior – 5 g (1 łyżka)
  • Papryczka chili – 5 g (1/2 sztuki)

Przygotowanie

Makaron ryżowy przygotować według opisu na opakowaniu (najczęściej zaleca się zalanie wrzątkiem, odstawienie na 3-4 minuty i odcedzenie). Wołowinę (można wykorzystać inną część, np. udziec) pokroić w bardzo cienkie plastry. Imbir zetrzeć na tarce. Papryczkę chilli, czosnek i cebulkę posiekać drobno. Marchew zetrzeć na tarce, papryki pokroić w paski. Na patelni rozgrzać masło, wrzucić imbir, papryczkę, cebulę i czosnek. Dodać mięso. Smażyć 3 minuty. Dodać paprykę, marchew i smażyć do miękkości warzyw. Wrzucić makaron ryżowy. Sos sojowy wymieszać z erytrolem (albo cukrem) i wlać na patelnię. Wymieszać dokładnie. Danie przed zjedzeniem posypać szczypiorkiem i skropić sokiem z limonki.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00