Warzywno owocowe Spring Rollsy

Warzywno owocowe Spring Rollsy

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
179 kcal \ B-3 g \ W-33 g \ T-6 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Mango – 140 g (1/2 sztuki)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Rukola – 40 g (2 garści)
  • Marchew – 90 g (2 sztuki)
  • Papier ryżowy – 40 g (8 arkuszy)

Przygotowanie

Mango i awokado obrać ze skórki i pokroić na plasterki lub w miarę możliwości słupki (grube, podłużne). Marchew zetrzeć na tarce. Rukolę opłukać i dokładnie osuszyć. Arkusze papieru ryżowego zwilżyć mokrą dłonią, poczekać chwilę, aż nasiąkną. Na środku układać nieduże porcje składników. Aby zacząć zawijać Spring Rollsa ustawić nadzienie tak, aby awokado i mango, które tworzą jego bryłę, były ułożone poziomo. Zawijać prawą i lewą krawędź papieru ryżowego do środka. Zaczynając od dołu, zawijać jak naleśniki.

Z danego przepisu wychodzi 8 rolek.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00