Waniliowo-kakaowy pudding chia

Waniliowo-kakaowy pudding chia

Wskazówki

10 minut (+2h)  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
443 kcal \ B-9 g \ W-26 g \ T-37 g \ BŁ-11 g

Składniki

  • Nasiona chia – 50 g (1 porcja)
  • Mleczko kokosowe z kakao – 200 g (1 porcja)
  • Mleko kokosowe – 200 g (1 porcja)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Migdały w płatkach – 10 g (1 łyżka)
  • Laska wanilii – 2 g (1 kawałek)

Przygotowanie

Do mleka kakaowego dodać nasiona chia (25g), wymieszać i odstawić do lodówki na 2 godziny (w międzyczasie wymieszać kilka razy). Do mleka kokosowego dodać miód, nasiona (25g) i wanilię lub ekstrakt waniliowy. Odstawić do lodówki na dwie godziny, a w międzyczasie wymieszać kilka razy. Podawać z płatkami migdałów.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00