Tortille z indykiem i warzywami

Tortille z indykiem i warzywami

Wskazówki

30 minut  4 sztuki
Wartość odżywcza 1 porcji:
330 kcal \ B-22 g \ W-37 g \ T-11 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Placki tortilli o dobrym składzie – 4 sztuki
  • Mięso z polędwicy indyka – 300g
  • Oliwa – 1 łyżka
  • Curry – 1/2 łyżeczki
  • Papryka ostra – 1/3 łyżeczki
  • Papryka słodka – 1/2 łyżeczki
  • Sałata rzymska – 1 główka
  • Pomidorki koktajlowe – 1 garść
  • Zielony ogórek – 1 kawałek
  • Papryka żółta – 1/2 sztuki
  • Papryka czerwona – 1/2 sztuki
  • Jogurt naturalny – 1/2 kubeczka
  • Majonez – 1 łyżeczka
  • Czosnek – 1/2 ząbka

Przygotowanie

Mięso pokroić na kawałki, wrzucić na patelnię z rozgrzaną oliwą, doprawić i przesmażyć. Jogurt wymieszać z majonezem i czosnkiem przeciśniętym przez praskę. Placki tortilli posmarować sosem, obłożyć warzywami i mięsem. Zawinąć w roladki i podgrzać na patelni grillowej. Podawać na ciepło lub zimno.

Tortille z indykiem i warzywami to sposób na szybki obiad, kolację lub posiłek do lunchboxa. Przygotujesz je w kilka minut. Jeśli szukasz innych przepisów z tortillą, to bardzo polecam Ci Burrito z kurczakiem, papryką i awokado.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00