Szybkie śniadanie z jajami i szparagami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 430 kcal \ B-19 g \ W-12 g \ T-34 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Szparagi – 150g (1/2 pęczka)
  • Jajka – 200g (4 sztuki)
  • Rukola – 80g (4 garście)
  • Awokado – 140g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (2 garście)
  • Czerwona cebula – 30g (1/2 sztuki)
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Nasiona słonecznika – 10g (1 łyżka)
  • Czarnuszka – 2g (2 szczypty)
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Jajka ugotować na miękko, szparagi zblanszować. Rukolę i pomidorki opłukać, awokado pokroić w kostkę, cebulkę w półtalarki. Wszystkie składniki ułożyć na talerzach, skropić oliwą, doprawić, posypać czarnuszką i słonecznikiem.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00