Szybkie śniadanie z jajami i szparagami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 430 kcal \ B-19 g \ W-12 g \ T-34 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Szparagi – 150g (1/2 pęczka)
  • Jajka – 200g (4 sztuki)
  • Rukola – 80g (4 garście)
  • Awokado – 140g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (2 garście)
  • Czerwona cebula – 30g (1/2 sztuki)
  • Oliwa – 20g (2 łyżki)
  • Nasiona słonecznika – 10g (1 łyżka)
  • Czarnuszka – 2g (2 szczypty)
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Jajka ugotować na miękko, szparagi zblanszować. Rukolę i pomidorki opłukać, awokado pokroić w kostkę, cebulkę w półtalarki. Wszystkie składniki ułożyć na talerzach, skropić oliwą, doprawić, posypać czarnuszką i słonecznikiem.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiady

E-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00