Szybka sałatka z kaszą kuskus

Wskazówki

20 minut  2 porcje
1 porcja to: 438 kcal \ B-19 g \ W-56 g \ T-17 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Kasza kuskus – 100 g (1 porcja)
  • Pomidor – 420 g (3 średnie sztuki)
  • Ogórek zielony – 80 g (1/2 sztuki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28 g (4 plastry)
  • Cebula czerwona – 50 g (1/2 sztuki)
  • Ser kozi w roladce – 100 g (1 porcja)
  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Natka pietruszki – 24 g (2 łyżki)
  • Czarnuszka – 1/3 łyżeczki
  • Suszone pomidory z czosnkiem – 2 szczypty
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Bazylia świeża – kilka listków

Przygotowanie

Kaszę przygotować według przepisu na opakowaniu. Doprawić – dodałam sól, pieprz, pomidory suszone z czosnkiem niedźwiedzim, czarnuszkę. Pomidory (u mnie żółte i czerwone), ogórka, cebulę i pomidory suszone z oliwy pokroić w kostkę. Natkę pietruszki i bazylię posiekać, ser kozi rozdrobnić. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Dodać oliwę i w razie potrzeby doprawić do smaku.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Justyna A-k

Czym można zastąpić ser kozi? Mozarella, feta? Jaki inny ser też będzie pasował?

Item added to cart.
0 items - 0,00