Szparagi z jajkiem w koszulce i szynką długodojrzewającą

Szparagi z jajkiem w koszulce i szynką długodojrzewającą

Wskazówki

15 minut  1 porcja
Wartość odżywcza 1 porcji:
320 kcal \ B-26 g \ W-9 g \ T-19 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Szparagi – 250 g (1 mały pęczek)
  • Szynka długodojrzewająca – 30 g (2 plasterki)
  • Masło klarowane – 5 g (1 łyżeczka)
  • Czosnek – 10 g (2 ząbki)
  • Płatki chili – 1 szczypta
  • Jajo kurze – 100 g (2 sztuki)
  • Ocet winny – 1 łyżka
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Gotujemy jajka w koszulkach. Na patelni rozpuszczamy masło klarowane. Wrzucamy przeciśnięty przez praskę czosnek i oczyszczone szparagi. Smażymy chwilę, doprawiamy chili. Gdy szparagi lekko zmiękną, dorzucamy szynkę i trzymamy ją dosłownie minutkę (po 30s z każdej strony). Szparagi przekładamy na talerz, na wierzchu układamy szynkę i jajko. Doprawiamy solą i pieprzem. Podajemy z porcją warzyw.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00