Szparagi w szynce parmeńskiej z jajami sadzonymi

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 461 kcal \ B-29 g \ W-16 g \ T-29 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Masło klarowane – 5 g (1 łyżeczka)
  • Szparagi – 380 g (1 pęczek)
  • Szynka parmeńska – 80 g (8 plasterków)
  • Jajo kurze – 200 g (4 sztuki)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Cebula czerwona – 30 g (1/2 sztuki)
  • Oliwa – 10 g (2 łyżeczki)
  • Sałata lodowa – 40 g (4 liście)
  • Ogórek zielony – 120 g (1 średnia sztuka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Szparagi oczyścić i przesmażyć chwilę na patelni. Doprawić solą i pieprzem. Podzielić na cztery części, każdą
zawinąć w szynkę parmeńską (po 2 plasterki) i przesmażyć jeszcze raz (do zrumienienia szynki). Obok usmażyć jaja. Podawać z ulubioną sałatką (u mnie sałatka z pomidorków, ogórka, awokado, czerwonej cebuli z duzą ilością przypraw i oliwą).

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00