Szparagi w szynce parmeńskiej, jaja sadzone i sałatka

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 501 kcal \ B-30 g \ W-20 g \ T-26 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Szparagi – 380 g (1 pęczek)
  • Szynka parmeńska – 80 g (8 plasterków)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 200 g (4 sztuki)
  • Sałata rzymska – 180 g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 160 g (8 sztuk)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Cebula czerwona – 30 g (1 kawałek)
  • Olej lniany – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 łyżeczka

Przygotowanie

Szparagi oczyścić i przesmażyć chwilę na patelni. Doprawić solą i pieprzem. Podzielić na cztery części, każdą zawinąć w szynkę parmeńską (po 2 plasterki) i przesmażyć jeszcze raz (do zrumienienia szynki). Obok usmażyć jaja. Podawać z sałatką z pomidorków, awokado, czerwonej cebuli i sałaty rzymskiej, skropioną olejem lnianym.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00