Print Friendly, PDF & Email

Szparagi w szynce parmeńskiej, jaja sadzone i sałatka

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 501 kcal \ B-30 g \ W-20 g \ T-26 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Szparagi – 380 g (1 pęczek)
  • Szynka parmeńska – 80 g (8 plasterków)
  • Masło klarowane – 10 g (1 łyżka)
  • Jajo kurze – 200 g (4 sztuki)
  • Sałata rzymska – 180 g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 160 g (8 sztuk)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Cebula czerwona – 30 g (1 kawałek)
  • Olej lniany – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 łyżeczka

Przygotowanie

Szparagi oczyścić i przesmażyć chwilę na patelni. Doprawić solą i pieprzem. Podzielić na cztery części, każdą zawinąć w szynkę parmeńską (po 2 plasterki) i przesmażyć jeszcze raz (do zrumienienia szynki). Obok usmażyć jaja. Podawać z sałatką z pomidorków, awokado, czerwonej cebuli i sałaty rzymskiej, skropioną olejem lnianym.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00