Sycąca frittata z cukinią, papryką i pomidorami

5/5 - (Ocen: 1)
Sycąca frittata z cukinią, papryką i pomidorami

Wskazówki

25 minut
2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 320 kcal \ B-20 g \ T-22 g \ W-11 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • jajo – 4 sztuki (200 g)
  • pieprz – 1 szczypta
  • sól – 1 szczypta
  • szczypiorek – 1 łyżka (5 g)
  • oliwa – 1 łyżka (10 g)
  • papryka – 1/2 sztuki (80 g)
  • cukinia – 1 kawałek (200 g)
  • por – 1 kawałek (50 g)
  • ser a’la feta – 1/4 kostki (50 g)
  • suszone pomidory w oleju – 28 g
  • pomidorki koktajlowe – 100 g

Przygotowanie

  1. Cukinię pokrój w plastry, pora w piórka, a paprykę w drobną kostkę.
  2. Na patelni rozgrzej oliwę, dodaj warzywa. Dopraw tymiankiem, słodką papryką w proszku, solą i pieprzem. Przełoż do naczynia żaroodpornego. Dorzuć posiekane suszone pomidory. Jaja rozbij w miseczce. Dodaj posiekany szczypiorek. Dopraw lekko solą i pieprzem. Dodaj pokruszony ser feta. Masę jajeczną wylej na warzywa. Na wierzchu powciskaj połówki pomidorków koktajlowych. Piecz w 200C przez 20 minut.
  3. Frrittatę możesz też przygotować na patelni, na której podsmażane były warzywa. Ważne, żeby nadawała się do zapiekania w piekarniku.

Przepis pochodzi z darmowego fragmentu eBooka: Zdrowe i pyszne śniadania.

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

5/5 - (Ocen: 1)

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00