Surówka Coleslaw

Surówka Coleslaw

Wskazówki

15 minut  4 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
151 kcal \ B-3 g \ T-10 g \ W-12 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Kapusta biała – 400 g (1/2 sztuki)
  • Marchew – 70 g (1 sztuka)
  • Cebula – 30 g (1/4 sztuki)
  • Pietruszka, natka – 12 g (1 łyżka)
  • Majonez – 50 g (2 łyżki)
  • Jogurt naturalny – 50 g (2 łyżki)
  • Ocet ryżowy – 3 g (1/2 łyżki)
  • Sok z cytryny – 3 g (1/2 łyżki)
  • Miód – 8 g (1 łyżeczka)
  • Pieprz – 1/2 łyżeczki
  • Sól – 1/3 łyżeczki

Przygotowanie

  1. Kapustę pokrój dość drobno, dodaj posiekaną cebulę, startą na tarce marchewkę i posiekaną natkę pietruszki.
  2. Dopraw solą, pieprzem, następnie dodaj majonez, jogurt naturalny, sok z cytryny, ocet winny oraz miód. Wymieszaj dokładnie i odstaw do lodówki na godzinę. Dzięki temu smaki się przegryzą.

Surówka Coleslaw jest niesamowicie prosta, szybka i pyszna. Można ją podać samodzielnie lub jako dodatek do obiadu, najlepiej do mięs i ryb.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sara
Sara
1 miesiąc temu

Super!

Item added to cart.
0 items - 0,00