Sok z jarmużem, selerem, grejpfrutem i jabłkiem

Wskazówki

5 minut  3 porcje
1 porcja to: 84 kcal \ B-3 g \ W-17 g \ T-0 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Jarmuż – 150 g (1/2 opakowania)
  • Seler naciowy – 90 g (2 łodygi)
  • Jabłko – 120 g (1 mała sztuka)
  • Grejpfrut czerwony – 260 g (1 sztuka)

Przygotowanie

Wszystkie składniki oczyścić, wycisnąć przy pomocy wyciskarki wolnoobrotowej. Wypić od razu!

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00