Print Friendly, PDF & Email

Sok z jarmużem, selerem, grejpfrutem i jabłkiem

Wskazówki

5 minut  3 porcje
1 porcja to: 84 kcal \ B-3 g \ W-17 g \ T-0 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Jarmuż – 150 g (1/2 opakowania)
  • Seler naciowy – 90 g (2 łodygi)
  • Jabłko – 120 g (1 mała sztuka)
  • Grejpfrut czerwony – 260 g (1 sztuka)

Przygotowanie

Wszystkie składniki oczyścić, wycisnąć przy pomocy wyciskarki wolnoobrotowej. Wypić od razu!

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiadyE-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00