Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi

Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
669 kcal \ B-41 g \ T-50 g \ W-14 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Rukola – 40 g (2 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (2 garście)
  • Ogórek zielony – 90 g (1/2 sztuki)
  • Czerwona cebula – 60 g (1/2 sztuki)
  • Kukurydza konserwowa – 30 g (2 łyżki)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku
  • Płatki chilli – 1/2 łyżeczki
  • Czarnuszka – 1/2 łyżeczki
  • Ser halloumi – 225 g (1 opakowanie)
  • Jajo – 200 g (4 sztuki)

Przygotowanie

  1. Ser Halloumi pokrój na plastry i zgrilluj na grillu elektrycznym lun patelni grillowej.
  2. Przygotować sadzone jaja – ja używam płyty śniadaniowej w swoim grillu elektrycznym. Dzięki temu jaja mają taki kształt.
  3. Rukolę porządnie przepłukaj, ułóż na talerzach. Pomidorki poprzekrajaj na połówki, cebulę, awokado, ogórka pokrój na kawałki i dorzuć na talerze. Posyp przepłukaną kukurydzą. Dopraw solą, pieprzem, czarnuszką i skrop oliwą.

Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi, halloumi i sałatką to propozycja na pyszne, zdrowe i sycące śniadanie. Po jego zjedzeniu nie poczujesz głodu przez kilka następnych godzin.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00