Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi

5/5 - (Ocen: 2)
Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi

Wskazówki

15 minut
2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji: 669 kcal \ B-41 g \ T-50 g \ W-14 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Rukola – 2 garście (40 g)
  • Pomidorki koktajlowe – 2 garście (200 g)
  • Ogórek zielony – 1/2 sztuki (90 g)
  • Czerwona cebula – 1/2 sztuki (60 g)
  • Kukurydza konserwowa – 2 łyżki (30 g)
  • Awokado – 1/2 sztuki (70 g)
  • Oliwa – 1 łyżka (10 g)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku
  • Płatki chilli – 1/2 łyżeczki
  • Czarnuszka – 1/2 łyżeczki
  • Ser halloumi – 1 opakowanie (225 g)
  • Jajo – 4 sztuki (200 g)

Przygotowanie

  1. Ser Halloumi pokrój na plastry i zgrilluj na grillu elektrycznym lun patelni grillowej.
  2. Przygotować sadzone jaja – ja używam płyty śniadaniowej w swoim grillu elektrycznym. Dzięki temu jaja mają taki kształt.
  3. Rukolę porządnie przepłukaj, ułóż na talerzach. Pomidorki poprzekrajaj na połówki, cebulę, awokado, ogórka pokrój na kawałki i dorzuć na talerze. Posyp przepłukaną kukurydzą. Dopraw solą, pieprzem, czarnuszką i skrop oliwą.

Śniadaniowy talerz z jajkami sadzonymi, halloumi i sałatką to propozycja na pyszne, zdrowe i sycące śniadanie. Po jego zjedzeniu nie poczujesz głodu przez kilka następnych godzin.

Multigrill użyty do przepisu

Współpracuję afiliacyjnie z marką Kuvings. Od każdego zakupu z kodem (odzywiajsiezdrowo) mam marżę, dzięki której mogę utrzymać bloga i tworzyć bezpłatne treści.

Szukasz prostych i zdrowych przepisów?

Zajrzyj na mój Instagram 🙂
Ponad 150tys. obserwatorów, masa kuchennych inspiracji i nie tylko!
instagram.com/odzywiajsiezdrowo

Oceń przepis

5/5 - (Ocen: 2)

Dodaj komentarz

Item added to cart.
0 items - 0,00