Śliwki zapiekane pod owsiano-orzechową kruszonką

Wskazówki

20 minut  4 porcje
1 porcja to: 287 kcal / B-6 g / W-32 g / T-15 g / BŁ-4 g

Składniki

  • Masło orzechowe – 75 g (3 łyżki)
  • Miód – 50 g (2 łyżki)
  • Płatki owsiane – 40 g (4 łyżki)
  • Mąka orkiszowa – 40 g (4 łyżki)
  • Wiórki kokosowe – 6 g (1 łyżka)
  • Śliwki – 300 g (1 porcja)
  • Cynamon – 2 g (1/2 łyżeczki)

Przygotowanie

W kąpieli wodnej rozpuścić miód i wymieszać z masłem orzechowym. Gdy masa będzie płynna, wymieszać z płatkami, mąką i wiórkami kokosowymi (najlepiej robić to za pomocą dłoni). W naczyniach żaroodpornych ułożyć wydrążone śliwki, posypać cynamonem i kruszonką. Zapiekać 10-15 minut w 180C, aż kruszonka delikatnie się zarumieni. Można podawać na ciepło z kleksem z jogurtu. Smacznego!

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00