Śledzie korzenne

Wskazówki

30 minut

Składniki

  • Sok z cytryny – 6 g (1 łyżka)
  • Cebula – 105 g (1 sztuka)
  • Olej lniany – 100 g (1/2 szklanki)
  • Miód – 12 g (1 łyżeczka)
  • Śledź w płatach – 500 g (5 płatów)
  • Sos sojowy – 10 g (1 łyżka)
  • Musztarda francuska – 40 g (2 łyżki)
  • Ziarna kolendry – 1 łyżeczka
  • Kardamon w proszku – 1 łyżeczka
  • Imbir w proszku – 1 łyżeczka
  • Cynamon – 1 łyżeczka
  • Goździki – 1 łyżeczka
  • Pieprz – 1 szczypta
  • Gałka muszkatołowa – 1 szczypta
  • Liść laurowy – 2 liście

Przygotowanie

Filety śledziowe (najlepiej matiasy) dokładnie obmyć z solanki i wymoczyć w zimnej wodzie (najlepiej kilka godzin). W międzyczasie wodę kilka razy wymienić na świeżą. Przygotować marynatę: dokładnie wymieszać musztardę, sok z cytryny, olej, sos sojowy, miód i przyprawy (można je delikatnie podprażyć na patelni, aby uwolniły aromaty). Cebulę pokroić w piórka. W słoju na przemian układać cebulę i pokrojone filety. Na każdą z warstw wylewać po porcji marynaty. Wstawić do lodówki. Śledzie najlepiej smakują po 2 dniach.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00