Sałatka z tortellini, awokado i suszonymi pomidorami

Wskazówki

10 minut  2 porcje
1 porcja to: 500 kcal \ B-18 g \ W-55 g \ T-23 g \ BŁ-2 g

Składniki

  • Tortellini z prosciutto i serem – 250g (1 opakowanie)
  • Rukola – 60g (3 garście)
  • Pomidorki koktajlowe – 200g (kilka sztuk)
  • Awokado – 70g (1/2 sztuki)
  • Cebula czerwona – 30g (1/4 sztuki)
  • Suszone pomidory – 28 g (4 sztuki)
  • Oliwa – 10g (1 łyżka)
  • Twardy ser, np. parmezan – 6g (1 łyżka)
  • Czarnuszka – 2g (1/3 łyżeczki)
  • Sól i pieprz – do smaku

Przygotowanie

Tortellini ugotować, odcedzić i przelać wodą. Rukolę i pomidorki przepłukać. Suszone pomidory, awokado i cebulę pokroić na kawałki. Wszystkie składniki wymieszać, doprawić i skropić oliwą. Wyłożyć na talerze i posypać czarnuszką i startym serem.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00