Sałatka z rukolą, krewetkami, awokado i granatem

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: ok 400 kcal \ B-28 g \ W-17 g \ T-20 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Krewetki Vannamei – 200g
  • Masło klarowane – 1 łyżeczka
  • Oliwa – 1 łyżka
  • Czosnek – 2 ząbki
  • Chili w płatkach – 1 szczypta
  • Pieprz  – 1 szczypta
  • Rukola – 4 porządne garści
  • Awokado – 1 sztuka
  • Pomidorki koktajlowe – 4 garści
  • Granat – 1/3 sztuki
  • Czerwona cebula – 1/4 sztuki
  • Czarnuszka – 1 szczypta

Przygotowanie

Krewetki oczyścić, podsmażyć na maśle klarowanym i oliwie. W międzyczasie dorzucić kawałki czosnku. Doprawić pieprzem i płatkami chili. Pozostałe składniki umyć, oczyścić i pokroić. Wszystko wyłożyć na talerzach, posypać czarnuszką, doprawić i podać.

Na hasło ➡️ odzywiajsiezdrowo7 masz 7% rabatu w sklepie targroch.pl. Znajdziesz tam różnego rodzaju: mąki (m.in. orkiszową i gryczaną), słodzidła (m.in. syrop klonowy, daktylowy, z agawy, cukier kokosowy), kasze, ryż, bakalie, oleje itp.

https://www.skleposz.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-obiady

E-book: Zdrowe i pyszne obiady

19,99 zł

E-book zawiera 20 przepisów na pyszne dania. Większość z nich przygotowuje się w ciągu 30 minut (lub szybciej), więc są idealne dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Przepisy są dokładnie rozpisane, mają podaną wartość kaloryczną i odżywczą.

Przejdź do sklepu →

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Item added to cart.
0 items - 0,00