Sałatka z pieczoną dynią, ciecierzycą, serem kozim i suszonymi pomidorami

Sałatka z pieczoną dynią, ciecierzycą, serem kozim i suszonymi pomidorami

Wskazówki

60 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
405 kcal \ B-15 g \ W-36 g \ T-22 g \ BŁ-11 g

Składniki

  • Dynia hokkaido – 500 g (1 kawałek)
  • Ciecierzyca konserwowa – 120 g (1/2 puszki)
  • Cebula czerwona – 52 g (1/2 sztuki)
  • Suszone pomidory w oliwie – 28 g (4 plastry)
  • Ser kozi w roladce – 80 g (1 porcja)
  • Mięta – 3 g (1 łyżeczka)
  • Czosnek – 3 g (1/2 ząbka)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Sok z cytryny – 6 g (1 łyżka)
  • Miód – 15 g (1 łyżka)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Dynię pokroić na mniejsze kawałki i upiec (200°C, 35-40 min). Wystudzić, a następnie pokroić w kostkę. Ciecierzycę odsączyć i przepłukać pod zimną wodą. Cebulę dość drobno posiekać, pomidorki pokroić na mniejsze kawałki, ser kozi (można wymienić na ser feta) pokroić lub rozkruszyć. Dodać posiekaną miętę (można pominąć). Doprawić solą i pieprzem. Wszystkie składniki wymieszać w misce. Przygotować dressing: czosnek przecisnąć przez praskę, wymieszać z oliwą, sokiem z cytryny oraz miodem. Sałatkę polać sosem przed podaniem.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00