Sałatka z kuskusem i szparagami

Sałatka z kuskusem i szparagami

Wskazówki

15 minut  2 porcje
Wartość odżywcza 1 porcji:
543 kcal \ B-15 g \ T-33 g \ W-44 g \ BŁ-8 g

Składniki

  • Kasza kuskus – 85 g (1/2 szklanki)
  • Suszone pomidory z czosnkiem – 2g (1/2 łyżeczki)
  • Suszone pomidory w oleju – 60 g (6 plastrów)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (2 garście)
  • Ser sałatkowy (np. Favita) – 70 g (1/4 opakowania)
  • Szparagi – 250 g (1/2 pęczka)
  • Masło klarowane – 15 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 10 g (1 łyżka)
  • Słonecznik, nasiona – 10 g (1 łyżka)
  • Sól – do smaku
  • Pieprz – do smaku

Przygotowanie

  1. Kaszę wymieszaj z suszonymi pomidorami z czosnkiem (chodzi o taką suszoną przyprawę), solą i pieprzem. Zalej wrzątkiem i odstaw.
  2. Szparagi pokrój na kawałki i podsmaż na rozgrzanym maśle klarowanym. Dopraw solą, pieprzem i chili.
  3. Pozostałe składniki pokrój, dodaj do napęczniałej kaszy i wymieszaj dokładnie.
  4. Nasiona słonecznika podpraż i dorzucić do sałatki.
  5. Skrop oliwą lub olejem lnianym i ewentualnie dopraw dodatkowo do smaku.

Sałatka z kuskusem i szparagami fantastycznie sprawdzi się jako danie do pudełka. Możesz ją zabrać do pracy, zapakować dziecku do szkoły, bądź po prostu zjeść ją w ramach śniadania lub kolacji. Aby danie było bardziej odżywcze, kaszę kuskus możesz wymienić na kaszę jaglaną.

Nie masz pomysłu na zdrowe śniadania?

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania!

Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :)

Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z tego eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

E-book Zdrowe i pyszne śniadania

Przejdź do sklepu →

Oceń przepis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00