Sałatka z krewetkami, awokado i granatem

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: ok 400 kcal \ B-28 g \ W-17 g \ T-20 g \ BŁ-6 g

Składniki

  • Krewetki Vannamei – 200g
  • Masło klarowane – 1 łyżeczka
  • Oliwa – 1 łyżka
  • Czosnek – 2 ząbki
  • Chili w płatkach – 1 szczypta
  • Pieprz  – 1 szczypta
  • Rukola – 4 porządne garści
  • Awokado – 1 sztuka
  • Pomidorki koktajlowe – 4 garści
  • Granat – 1/3 sztuki
  • Czerwona cebula – 1/4 sztuki
  • Czarnuszka – szczypta

Przygotowanie

Krewetki oczyścić, podsmażyć na maśle klarowanym i oliwie. W międzyczasie dorzucić kawałki czosnku. Doprawić pieprzem i płatkami chili. Pozostałe składniki umyć, oczyścić i pokroić. Wszystko wyłożyć na talerzach, posypać czarnuszką, doprawić i podać.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00