Sałatka z kaki, granatem i rukolą

Wskazówki

15 minut  2 porcje
1 porcja to: 184 kcal \ B-3 g \ W-45 g \ T-1 g \ BŁ-7 g

Składniki

  • Kaki – 250 g (1 sztuka)
  • Cykoria – 80 g (1 sztuka)
  • Rukola – 40 g (2 garści)
  • Granat – 100 g (1 sztuka)
  • Ocet winny – 12 g (2 łyżki)
  • Miód – 25 g (1 łyżka)
  • Sok z limonki – 12 g (2 łyżki)
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Kaki obrać ze skórki i pokroić w kostkę. Cykorię pokroić na 1 cm kawałki, dodać odrobinę i skropić 1 łyżką soku z limonki. Wymieszać i przełożyć do miseczki. Dodać kaki oraz rukolę. Z połowy granatu wyłuskać ziarenka, a z reszty wycisnąć do garnka sok. Dodać do niego składniki sosu: resztę soku z limonki, ocet, miód i szczyptę świeżo zmielonego pieprzu. Gotować sos przez kilka minut aż zgęstnieje, a na koniec dodać do niego wyłuskane ziarenka granatu. Polać sałatkę.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00