Sałatka z indykiem, pomarańczą, awokado i granatem

Wskazówki

30 minut  3 porcje
1 porcja to: 329 kcal \ B-23 g \ W-24 g \ T-18 g \ BŁ-4 g

Składniki

  • Indyk, filet z piersi – 300 g (1 kawałek)
  • Masło klarowane – 8 g (1 łyżeczka)
  • Rukola – 60 g (4 garście)
  • Pomarańcza – 240 g (1 sztuka)
  • Granat – 51 g (3 łyżki pestek)
  • Awokado – 70 g (1/2 sztuki)
  • Orzechy włoskie – 20 g (2 łyżki)
  • Miód – 20 g (1 łyżka)
  • Musztarda – 15 g (1 łyżka)
  • Oliwa – 20 g (2 łyżki)
  • Sok z cytryny – 12 g (2 łyżki)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Mięso pokroić na mniejsze kawałki, doprawić papryką słodką i ostrą, a następnie przesmażyć. Odstawić do przestudzenia. Rukolę opłukać, pomarańczę wyfiletować i podzielić na mniejsze kawałki. Z granatu wyłustkać ziarenka. Awokado pokroić w kostkę. Orzechy delikatnie podprażyć na patelni. Przygotować dressing: wymieszać miód, musztardę, oliwę, sok z cytryny, sól oraz pieprz. Wszystkie składniki ułożyć na talerzach, skropić dressingiem.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00