Sałatka z indykiem i mango

Wskazówki

15 minut  1 porcja
1 porcja to: 402 kcal \ B-33 g \ W-23 g \ T-22 g \ BŁ-3 g

Składniki

  • Awokado – 50 g (1 kawałek)
  • Mango – 70 g (1/4 sztuki)
  • Indyk, filet z piersi – 150 g (1 porcja)
  • Olej kokosowy – 5 g (1 łyżeczka)
  • Roszponka – 50 g (2 garści)
  • Miód – 5 g (1 łyżeczka)
  • Sok z cytryny – 5 g (1 łyżeczka)
  • Migdały w płatkach – 6 g (1 łyżeczka)
  • Oliwa – 5 g (1 łyżeczka)

Przygotowanie

Filet umyć, osuszyć, pokroić w kostkę i przyprawić papryką, pieprzem. Usmażyć na rozgrzanym oleju kokosowym na złoty kolor. Awokado obrać i pokroić. Mango obrać i również pokroić. Sałatę, mango, awokado oraz płatki migdałowe (dałam platki kokosowe, bo w domu zabrakło migdałów) dokładnie wymieszać. Na wierzch sałatki ułożyć kawałki mięsa, doprawić pieprzem, skropić oliwą wymieszaną z miodem i sokiem z cytryny.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00