Sałatka z brokułem, jajkami, pomidorkami i awokado

Wskazówki

20 minut  2 porcje
1 porcja to: 482 kcal \ B-32 g \ W-31 g \ T-31 g \ BŁ-9 g

Składniki

  • Czarnuszka – 5 g (1 łyżeczka)
  • Pestki dyni – 10 g (1 łyżka)
  • Awokado – 140 g (1 sztuka)
  • Słonecznik łuskany – 10 g (1 łyżka)
  • Zioła prowansalskie – 2 g (1 łyżeczka)
  • Jajo kurze – 250 g (5 sztuk)
  • Jogurt naturalny – 150 g (1 mały kubeczek)
  • Czosnek – 5 g (1 ząbek)
  • Brokuły – 500 g (1 duża sztuka)
  • Pomidorki koktajlowe – 200 g (1 porcja)
  • Sól – 1 szczypta
  • Pieprz – 1 szczypta

Przygotowanie

Brokuły podzielić na różyczki i ugotować w osolonej wodzie. Jajka ugotować na twardo. Jogurt wymieszać ze startym czosnkiem, pieprzem, ziołami prowansalskimi i szczyptą soli. Pomidorki poprzekrajać, awokado pokroić w plastry. Słonecznik i pestki dyni delikatnie podprażyć na patelni. Wszystkie składniki ułożyć na talerzach, polać sosem jogurtowym, obsypać nasionami i czarnuszką.

https://www.odzywiajsiezdrowo.pl/produkt/e-book-zdrowe-i-pyszne-sniadania/

E-book: Zdrowe i pyszne śniadania

39,99 zł

Ten eBook to zbiór 40 szybkich, pysznych i zdrowych pomysłów na śniadania! Większość przygotowuje się do 15-20 minut, więc są idealne dla Osób, które nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. Produkty w przepisach są ogólnodostępne i kupisz je większości sklepów :) Chcesz zobaczyć 3 bezpłatne przepisy z eBooka? Zapisz się na listę zainteresowanych!

Przejdź do sklepu →

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Item added to cart.
0 items - 0,00